sâmbătă, 19 martie 2011

Postavaru Night

Data: 05.03.2011
Locatie: Poiana Brasov, masivul Postavarul
Scop: Postavaru Night, schi de tura si cross montan

Adica scurt pe doi, competitie si voie buna. Daca tot ma pregatesc de maraton montan, am zis ca n-ar fi o ocazie rea de ambalat putin motorul. Asa ca, am raspuns afirmativ la chamarea lu' Balan. Ca si galerie covasneana m-au insotit Andi, mama, Cipri, Mimi si Gabita.
Asa ca, iata-ne in Poiana Brasov.

Galeria (minus Gabita) si favoritul galeriei
Eu am ramas la start cu cei de la CPNT in timp ce galeria a urcat sus pe traseu, urmand sa ne vedem ulterior.
La start multi concurenti; si poate ceea ce mi-a placut cel mai mult, diversitatea de varsta a participantilor. Cu alte cuvinte, sportul, miscarea si stilul de viata sanatos nu au limita de varsta.
Pentru mine a fost primul concurs sportiv de genul la care am participat vreodata. Emotii mari de tot, caci nu cunosteam traseul si nici pe mine in contextul unui concurs . Adica mi-a fost oarecum frica sa trag de mine caci nu stiam "cat mai e", oare voi rezista in stilul asta, oare ma va voi taia, etc. Asa ca, oarecum precaut, i-am dat la deal.

Galeria prinde altitudine
 Dupa start am incercat sa ma tin tare si cat mai in fata cu putinta. Anul asta zapada a fost mai buna pentru alergare decat anul trecut (asa mi s-a povestit). Dupa jumatea cursei am dat si de galeria mea pe langa care am trecut fara ca macar sa ma uit la ei.....si ei ma asteptau cu aparatul foto pregatit, sa-mi faca poze. Dupa vreo 10 metri o aud pe soramea: "ma, ala care a trecut adineaori era Tuti?" Atunci s-au desteptat si mi-au facut poza asta:

Ghiezesu'


 Tin sa aduc multumiri speciale celor care au facut poze si le-au si impartasit cu lumea. Inspirat fiind de povestea lui Iuli, am zis ca membrii cunoscuti mie merita si ei o poza. Eu am terminat in 44'13", iesind pe locul 21 din 49 la cross. Iuli a venit inaintea mea, el participand tot la alergare.

Iuli

Balan

Luci
Bejan
 Cursa s-a terminat la statia de sus a telecababinei unde organizatorii ne-au intampinat cu un ceai fierbinte si un vant ca-n povesti. Am coborat apoi la cabana unde am servit o masa delicioasa oferita de organizatori, am sorbit cateva beri, am stat la povesti si am asteptat festivitatea de premiere.
Pana atunci, a inceput o petrecanie cat toate zilele, cabana fiind arhiplina!

Atmosfera...

Hihi, ne-au dat si diplome...alaturi de Iulian

Incredibil. Sa gasesti in varf de munte nefiltrata...
Dupa festivitate incet incet ne-am dat la vale caci dimineata unii mai si munceau. In Sfantu' am ajuns spre 4 dimineata.
Sincere multumiri celor care au facut posibil acest eveniment. Eu unul m-am simtit extrem de bine...si cred ca toata lumea prezenta. Singura obiectie pe care as fi avut-o (si nu numai eu) ar fi legata de premiere, si anume ca a avut loc destul de tarziu. Acuma desigur, am fost multi participanti; pana-i imparti pe categorii si pana scrii diplomele trece ceva timp...dar sunt sigur ca la anul se va rezolva acest aspect.
 Felicitari tuturor participantilor si organizatorilor!

Ne vedem la anu', cu siguranta!

PS: imi permit sa pun si cateva linkuri.


Multumiri sotilor Verhelst pentru poze:
https://picasaweb.google.com/verhelstnico1/PostavaruNight#5581066965743831602

Blog Postavaru' Night:
http://postavarunight.blogspot.com/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu