joi, 2 iunie 2011

Duatlon Alpinsport

Eveniment: Duatlon Alpinsport
Data: 08.05.2011
Unde: Sfantu Gheorghe

No ca venira si zilele satului si cu ele duatlonul organizat cu aceasta ocazie. Prea multe nu sunt de comentat, organizarea a fost perfecta, traseul ok. Proba a constat in 3 km alergare, 10 bicicleta urmati iara de 3 alergare.
Problema a fost cu mine, caci in seara precedenta am sarbatorit ziua soramii si a lu' Cipri astfel incat in ziua concursului am fost mort de-a binelea. La start, lume destul de multa, in ciuda vremii mohorate.
Cel mai nasol a fost durerea aia de pateu care m-a luat putin dupa start, o durere cum n-am mai simtit vreodata in viata mea. Am terminat concursul indoit ca litera C.
Multumiri speciale lu' Cipri pentru bicicleta imprumutata si pentru galerie. Alte multumiri speciale lu' Vlad si parintilor, tot pentru imbarbatare.




Concurentul cu nr. 43, ne miscam si noi mai cu talent?!

Si daca la prima alergare am ramas rau in urma, la bicicleta am recuperat destul de mult. La pedalat nu ma durea atat de tare, astfel incat am intrecut niscaiva concurenti. Chiar daca eu eram cu mtb si ei cu cursiera. Da' asta a tinut numai cat am fost pe bicicleta, caci la a doua alergare am pierdut toate pozitiile pe care le-am castigat, si inca ceva deasupra.


No ui' ce moaca de impins vagoane aveam
Ce-i ciudat e ca, in momente d-astea mereu iti zici: "eu nu mai fumez niciodata" aviz amatorilor ca eu m-am lasat. Sau deja celebrul "nu mai beau niciodata". Evident, dupa concurs am fost irecuperabil, asa ca ne-am dus in targ, la un ceai de hamei.
Concluzia e una singura, cine vrea concursuri si mai ales performanta, sa stea acasa pe curu' lui si sa se odihneasca, macar in noaptea dinaintea concursului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu