miercuri, 13 iulie 2011

"Prima" evadare

Cine: Andi, Cipri si eu

Cand: 11.06.2011

Traseu: Sfantu-Moacsa-Cernat-Targu Secuiesc-Turia-Balvanyos-Bixad-Micfalau-Malnas-Olteni-Sfantu.

No ca s-a infaptuit si prima tura de bita a celor 3 crai. Adevarul e ca era planificata de ceva vreme, doar ca am fost sabotati de coatele lu' Cipri. S-apoi am scos-o si pe Andi de la naftalina.
Si deci, pe langa traseul descris planul initial mai includea o urcare la Sfanta Ana sau o baie in apa termala la Bixad, asta asa, pentru divertisment. Asa ca, iata-ne reuniti in formula magica de 3, echipati pana-n dinti. Voi lasa pozele sa vorbeasca caci la turele de bita nu-s parca atat de multe de povestit, s-apoi tre' sa marturisesc ca suntem putin in urma cu blogul. Cu alte cuvinte, vorba lunga saracia secuiului.

Spre Moacsa

In buricu' Targului

Desi aratam ciudat cu vestele alea verzi pe noi, cu profunda sinceritate trebuie sa marturisesc ca, nu-s prostii domne. Mai ales pe drumuri national/europene, si mai ales cand e pielea ta in joc. Adica vine vreun cascat aburind a alcool sau vreo pizda proasta de Bucuresti in vreun "chiu7" si te face praf. Desigur, doar ca ai vesta pe tine nu inseamna ca nu poti avea norocu', dar conteaza mult. Adica se vede de pe Luna.
Si pentru ca traim in Romania, pentru inca 20 de ani de acum incolo (cam asta e cea mai optimista previziune   vis-a-vis de respectul pentru "ceilalti participanti la trafic") ,noi o recomandam cu caldura pe drumurile circulate, macar pe ultimul ins din pluton.

Bodocu' in departare
 De la Cernat la Targu' ne-a plouat usurel, astfel incat absorbantul ala mare din pantalonii de bita (denumit generic burete) s-a umplut cu apa. La Targu am facut o scurta pauza cat am intrat in Kaufland sa luam ceva dulcegarii, apoi am plecat mai departe. Si pentru ca cel de sus ne iubeste, portiunea pana la Balvanyos am prins-o cu vant din plin. Din fata.


La trena

Cipri a cam tras cu coatele. Asa ca daca vi se pare ca sta mai ciudat pe bita, e din cauza lor

Aproape de Balvanyos
 La Balvanyos am ajuns exact la fix. Caci s-a pus de o ploaie torentiala ca-n filme. Asa ca ne-am pus si noi la o bere, asa, de compensatie.


Dupa o bere si cateva dulcegarii s-a oprit si ploaia. Asa ca, am sarit rapid "in şa" si i-am dat la deal. Caci de la Balvanyos asta urmeaza daca vrei sa treci "dincolo".

Poza de grup, cu ursu' Yoghi

Balvanyos din inaltime

Sus la fostu' sanatoriu


 De la sanatoriu a urmat o coborare prelungita, de vreo 15 km, pana dincolo la Bixad. Soseaua in sine e praf, ca dupa razboi. Pacat de zona asta si de frumusetile pe care le ascunde.

Lasand in urma Bixadul

De la Bixad, au urmat alti 35 de km pana acasa, pe care i-am parcurs destul de rapid. De partea astalalta a muntelui vremea a fost perfecta. Am ajuns acasa in prag de seara, multumiti de tura facuta. Fapt pentru care ne-am autosesizat si ne-am dat dreptul la o bere.
Per total, am vrut sa scoatem o medie de 20 la ora. Ne-a iesit un 19 cinstit. Si un 110 km si mai cinstiti. Poate au fost putin cam multi pentru Andi, caci am luat-o cam fara antrenament.  No da' s-a recuperat rapid, s-apoi, sunt convins ca mai daunator decat statul (roman, in picioare, degeaba, de-ampulea si in orice alta forma) nu e.

Pana la urmatoarea aventura biciclistica, sosele fara dobitoci va (imi) urez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu