joi, 26 ianuarie 2012

Salbatica Vrancea

Data: 23.10.2011

Cine: Daniela, Andi, Cipri, Dan si eu


Cum cel mai inalt si mai alpin varf covasnean era neatins pentru Andi, am hotarat sa facem o escapada de duminica in acesti salbatici munti, desfasurati intr-o proportie uriasa la noi in judet.
Tura a inceput ca deobicei din Comandau, de unde am urcat rapid...


Ca deobicei, peisajele calme din Vrancei ne-au intampinat...



Trupa se serviciu


Sssssssssssnake


Zambaretele de serviciu


Urmele zapezii de saptamana trecuta...cand noi am fost in Piatra Mare
 Ajunsi sus la statia meteo ne-am intalnit cu vechi cunostiinte. Am stat la lectii de meteorologie, degustari de branza si nu numai...ajunsi intr-un tarziu in Sfantu, ziua s-a incheiat destul de aproape de miezul noptii, alaturi de Florin si Cipri la o poveste in barul celor "in varsta". Ps: Balane, Eva a disparut din peisaj!




Ture faine va urez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu