luni, 1 iulie 2013

Cheile Vârghișului mai altfel (I)


Când: 29-30.06.2013
Cine: Timea, Andi, Balázs și subsemnatul

Deși vineri spre seară în penultima clipă am anunțat că mergem să remarcăm niște trasee prin Nemira, ceva a intervenit în ultima clipă, astfel încât vopseaua s-a pierdut pe drum. Dacă au întins-o dușmanii pe vreun gard (deobicei pe cel propriu) sau au băut-o, nu se știe. Cert e că noi ne-am dus să ne ducem că să mergem cu bița. La Vârghiș.



Planul inițial consta în tură cu bița prin chei spre băile termale. Numai că s-a pierdut și ăsta, cam la fel cum am pierdut și noi noaptea pe lângă foc. Doar fetele s-au dat cu bicicleta, în ambițioasa lor încercare de a ajunge până în sat după cafea, o bere și-o maslină.
După o îndelungă trândăveală, ne-am pomenit la lecția de geografie scotocind prin întunericul dens al peșterii, într-o mocirlă lipicioasă. Apoi baie în apa -nu prea caldă- a pârâului.





Poduleț micuț, drăguț






N-am putut să nu ne oprim la Bixad pentru o baie într-o apă mai „umană”

S-a încheiat încă un weekend plin. Am constatat de ceva vreme că au început să revină zilele de odinioară, cu ture multe și activități fel de fel. De la prea multe concursuri, parcă deviasem nițel...






Un comentariu:

  1. Buna ziua,



    Sunt interesat de o colaborare cu site-ul dumneavoastra. Daca doriti sa colaboram va rog sa ma contactati la aceasta adresa de email pentru a discuta mai pe larg. Pentru ca acest email sa nu fie catalogat drept "Mesaj nedorit" am evitat sa scriu aici adresa site-ului dumneavoastra asa ca va rog, atunci cand imi veti raspunde, sa precizati si adresa site-ului dumneavoastra.



    Cu stima,

    Daniel Stroe

    RăspundețiȘtergere